torsdag 30 december 2010

Gjorde en Madicken

Som sagt är det ett ganska högt tempo när man är hemma. Därav den dåliga uppdateringen här.
Igår var jag och Syster på stan. Tredje dagen jag försökte det där med mellandagsrea och då hittade jag faktiskt lite. Fast jag handlade nog mest till andra. Som tur är så ska inte jag betala för allt. Men en klänning och en kofta blev det på rean i alla fall.

Johan kom hit igår också och idag har vi skottat taket över hallen och taket på uteplatsen. När jag gick in fortsatte Johan gräva i Nilas grotta och nu tycker han att jag ska gå ut och ta hand om snön som han gräver ur, kanske ska ta och göra en insats innan det är dags för middag och sen Narnia på bio.

Gjorde en Madicken idag när jag skottat klart taket. Fast jag skippade paraplyet och såg till att det fanns en rejäl snöhög (av snön jag skottat ner) att hoppa ner i. Det kittlade ganska mycket i magen.







//Jump!

Inga kommentarer: