onsdag 8 december 2010

Inte mycket att säga

Gårdagens upplägg:
10-13.30 Praktik
14-21 Jobb
22 Middag från Max

Idag känner jag mig lite lätt sliten...

Har ganska nyss kommit hem från praktiken och ska snart sätta igång med uppsatsen. Behövde värma mig med en kopp glögg först. Plus att jag ville få bort vitlöksdoften som härjade i lägenheten.

Så, idag ska jag alltså skriva uppsats, fixa tvättid och träna. Vore grymt att få klart uppsatsen idag. Då kan jag koncentrera mig på textanalysen.

Jag önskar att jag såg ut och kände mig så här idag:


//I don't feel like dancing

2 kommentarer:

syster fia sa...

Hoppas det blir bättre idag... Iallafall kom nycklarna och minneskortet fram idag, bock och tack.

Åsa sa...

Skönt att höra. Tänkte på det idag och höll tummarna över att de skulle anlända säkert och tryggt.