måndag 13 december 2010

Jobba, jobba, joobba

Idag blir det till att skärpa sig rejält.
Jag måste läsa och kommentera fyra uppsatser och så måste jag skriva en textanalys på 1500 ord. Detta måste klaras av idag eftersom jag jobbar imorgon då textanalysen ska lämnas in och sen jobbar jag även onsdag och torsdag och på torsdag innan jobbet ska jag på uppsatsseminarium där jag ska berätta för de andra i fruppen vad jag har att säga om deras uppsatser.

Men det är klart det kommer gå. Det gäller ju bara att fokusera. Idag kom jag på att om jag verkligen inte hinner läsa alla uppsatser idag så får jag ta med Lilla Hjärtat till jobbet och läsa uppsatser på rasterna.

Nu måste jag dock gå till bussen. Dagen börjar nämligen med att jag måste gå på en lektion som antagligen inte kommer ge speciellt många nya insikter.


//What a way to make a livin'

Inga kommentarer: