onsdag 1 december 2010

En seriös gran

Okej, jag var inte seriös angående att ha en rosa gran. Helt ärligt så var den skitful. Om jag hade en liten dotter som älskade rosa och hade plats för en gran i sitt rum, då hade den kanske fått bo där, men annars är jag lite mer traditionell. Förra året köpte jag en ny gran. Letade länge efter den ultimata, men fick nöja mig med en som var helt okej. Nu passar den där sablans ultimata granen på att dyka upp!

Se så fin den är:

Johan tyckte det var roligt att jag hade hittat en "exklusiv" julgran på Rusta av alla ställen, undrar varför? Men nu är det ju så att jag köpte en ny gran i fjol. 800 kronor är dessutom 800 kronor mer än vad jag kan lägga på något som jag inte behöver. Plus att jag egentligen inte är på humör för att införskaffa och klä en julgran. Men du kanske är på julhumör och vill känna julstämning? Då rekommenderar jag denna.

5 kommentarer:

Maja sa...

Var du ironsik längst ner i inlägger eller menar du verkligen att DU inte vill klä en gran? :O

Åsa sa...

Nope, ingen ironi. Känner inte så mycket julstämning för tillfället.

Liv sa...

Men om du hade en liten son som ville ha en rosa julgran, då j*vlar hade du satt ner foten??! :)

Åsa sa...

Don't go all gender on me! :P

Okejdå, då hade jag nog jublat lite extra inombords och gett honom lite rosa glitter att pryda sin rosa gran med ;)

Liv sa...

Tänkte väl det. Pk-polisen har gjort sin utredning. Over and out.