torsdag 2 december 2010

Varma fingrar

Jag är en sådan människa som fryser om fingrarna varje vinter. Särskilt när jag åker slalom och det förstör så mycket av glädjen med att åka, så jag letar ständigt efter varmare vantar som ska hålla mina stackars fingrar varma. Förra året köpte jag ett par Hestra Alpine Pro som jag är riktigt nöjd med, men jag behöver ett par innervantar också. I tisdags hittade jag ett par på jobbet. Tyvärr var de som fanns kvar för små för mig, så om någon (mor & far?) hittar dem någon annanstans i storlek 7 (S) så får ni gärna köpa dem till mig i julklapp.

Hestra Liner Polartec Power heter de.
Jag tror att de är riktigt varma och sköna. En av mina kollegor säger att de funkar superbra, så jag litar på det. Vore fint att inte behöva frysa om fingrarna på hela vintern.

//Ice, ice baby

Inga kommentarer: