söndag 28 november 2010

Skyltsöndag

Lunch med släktingar, kallt besök i stan för att gå runt och titta i stånd, såg när ett gäng ur Ängelns klass sjäng på Café August och skräpmatsmiddag hos Syster som avslutning. Det är en kort summering av min dag.

Jag tror min mor tycker att jag ska uppmana lite julstämning i mitt huvud för titta vad jag fick som adventspresenter:



Ljusstaken är faktiskt ett loppisfynd som de på Härvan köpt och målat om. Återvinning gillas skarpt, särskilt när denna fina pjäs bara kostar 75 pix.

Nu har jag lekt sångpedagog med Ängeln. Allt som gäller nu är att hon vågar ta ut svängarna på tisdag.

//In time gone by

1 kommentar:

eddy sa...

haha. skyltsöndag. så galet påhitt!
åhå. tack för tipset. dock är jag inte jätteförtjust i detssa kakor... mitt hår blir superburrigt, men det kanske passar sig för cirkusscenen=) kram på dig