söndag 7 november 2010

Jobbhelg

Den här helgen har varit fylld med jobb. Nå, inte igår kväll då förstås. Idag arbetades det faktiskt också nämligen. Men det kändes bra att ha en hel helg. Fick inte så många jobbdagar i november, så jag känner att jag inte ska klaga för det lilla jag fick.

Igår bokade vi biljetter till matchen mot Timrå i alla fall... Idag har jag kollat upp vad supporterprylarna kostar. Jag kan ju direkt säga att jag inte har råd med en hockeytröja... Tyvärr. Men jo, man kan nog säga att jag är lite hockeygalen för tillfället.



Imorgon är det lektioner. Har inte många lektioner den här veckan, så jag tror jag kan genomlida morgondagen utan allt för mycket gnäll. Större delen av veckan bör tillägnas uppsatsskrivande och läsning av nästa bok till litteraturkursen. Jag som tyckte Wuthering Heights var skräp känner att den här inte kommer vara mycket bättre... Tess of the D´Urbervilles heter den och det går trögt att läsa den.

//Is to love someone who loves you

Inga kommentarer: