tisdag 2 november 2010

Humör

Hjälp vad humöret kan svänga fram och tillbaka.
Hade en rätt bra dag i skolan. Höll mig glad och vaken under alla lektioner.
Just nu känner jag mig inte alls speciellt glad. Det känns som om allt jag ser och hör påminner mig om... En klump i magen är vad jag har. Alla andra får det jag mest av allt önskar...


Usch. Vet inte riktigt var jag vill komma.
Borde masa mig ur soffan och gå och handla, sen måste jag plugga ikväll eftersom jag vilat sen jag kom hem.
Mitt mantra den senaste tiden har varit: en student är aldrig ledig.
Jag försöker påminna mig om det mest hela tiden för att jag inte ska känna att det är okej att ta det lugnt. Det finns det inte tid till.

Men vad sägs om att gå ut i en blöt, kall och kolmörk stad och handla hem mat?
Det får jag som straff för att jag inte handlade allt igår.

//

Inga kommentarer: