måndag 1 november 2010

Jag är helt såld

För den som inte märkt det: Jag är helt såld på Houdini.
Idag när jag gick hem från bussen gick jag och funderade på hur mycket jag skulle behöva spara per dag eller vecka för att ha råd med de Houdini-saker jag vill ha inom en rimlig tid.
Jag kom inte fram till något alternativ som känns vettigt... Ni vet ju de där tröjorna med dragkedja som jag vill ha? Well, de är inte de enda vi har på jobbet. Vi har även den här, som är en tunnare variant som man mer kan använda som en vanlig tröja. De andra är ju mer som fleecetröjor värmemässigt. Jag hittade bara en stor bild på den gula, så därför får ni två bilder. Den lila är alltså den vi har på jobbet och den färg jag skulle vilja ha.


Houdini Women's Econ Lounge 1200:- på Intersport
Sen finns det ett par snygga byxor också. De skulle vara perfekt att åka båt i tror jag.

Houdini Women's Motion Pants 1800:- (i Houdinis webshop)

//Houdini magic

Inga kommentarer: