måndag 22 november 2010

Misslyckat köp

Jag har gjort ett misslyckat köp. Tycker inte om att erkänna det och det är sannerligen extra jobbigt eftersom det inte var ett jättbilligt köp. Men mina nya vinterkängor passar egentligen inte min fötter.
Jag tyckte att jag var duktig som provade dem hemma i två-tre dagar innan jag förverkade bytesrätten och använde dem ute. Men tyvärr räckte det inte. Eftersom de är så varma (vilket är en bra sak) så kunde jag inte ha dem så långa stunder inomhus. Nu när jag använder dem i några timmar så gör det ont i mina stackars tår. Jag har breda fötter och dessa skor är inte breda nog... Fan också.
Det är ju inte riktigt så att man har råd att köpa fler än ett par vinterkängor. Skit också.

Igår när vi var på Stadium hittade jag ett par skor som jag önskar att jag hade hittat innan jag köpte mina. De är ordentligt breda. Provade dem idag och insåg att de var små i storlekarna, men ett par i storlek 40 funkade jättebra. Ett par sådana får gärna ligga i tomtesäcken...


//And that's just what they'll do

Inga kommentarer: