måndag 15 november 2010

Sentimental

Förlåt att det inte blev något bloggande igår. Jag jobbade hela dagen och sen glömdes det helt enkelt bort.

Men gårdagen var en dag av sentimentalitet. Jag brukar drabbas av en släng sådant den 14:e november varje år. Jag tänker tillbaka på vad som hände 1993 just den dagen. Den dagen var det också fars dag, precis som igår. På förmiddagen kom det ett samtal: "Det blev en Maja", sa min far...
Jag tycker om den där Maja. Min Ängel.
Önskar att jag hade kunnat vara hemma igår, men det är ju faktiskt bara 9 dagar kvar tills jag får träffa allihop.
Fick även veta att vår kanin Sotis dog i lördags. Det känns som att det var på tiden faktiskt. Vi har haft honom i 9-10 år nu... Sotis behövde nog vila.

Min Ängel och min lillprins:

//She got that whole place glowin'

1 kommentar:

Maja sa...

Snart ses vi! Äntligen! <3