tisdag 9 november 2010

Besviken

När jag kom hem idag gick jag förbi förrådet för att titta till gårdagens alster.
Jag blev mycket besviken.
Presenten till bästisen behöver ett till lager (vilket inte kan sprayas på förrän imorgon) och det som ska sitta på min cykel blev helt enkelt jäkligt fel. Klant-jag hade gjort ett stort misstag.
Hade lust att skrika, banka, slå och helt enkelt kasta bort plattan.
Jag gjorde inte det. Jag blev bara sur och gick därifrån. Jag är fortfarande sur, eller snarare besviken och uppgiven. Min cykel som skulle bli så fin.
Nu vet jag inte ens om det går att ordna eller om det är lika bra att kasta bort plattan och låta cykeln rulla utan den.

//Defeated

3 kommentarer:

Mamma sa...

Plattan? vad är det på cykeln?

Åsa sa...

Det ska sitta en platta i ramen på min cykel...

mamma sa...

vad bestod misstaget i och går det inte att fixa till?