onsdag 17 november 2010

Så duktig!

Idag har jag verkligen jobbat med uppsatsen hela dagen. Känner mig hur duktig som helst och det bästa är att det har varit ganska roligt. Det flyter liksom på. Tyvärr har jag inte fokuserat på de delar som är viktigast, men jag tänkte att jag ska försöka få det gjort imorgon istället. Allt jag gör på uppsatsen är ju nödvändigt...

Nu är jag ombytt och klar. Väntar på Joel (inte världens bästa Joel, men en som är helt okej ändå) och Elin som ska komma och hämta upp mig. Vi ska till Sami för att äta middag. Han ska bjuda på hemlagad irakisk mat. Spännande! Sen ska vi allihop till bion. Joel, Elin och jag ska på Harry Potter och Sami och Janne ska på filmen om Cornelis. Ska bli mysigt att kura ner sig i biomörkret nu när det bara blir kallare och kallare utomhus. -13 idag och det är ju bara början.

Johan utsatte en av våra xbox-kontroller för min rosa spray:

//It's gonna be a bompi ride!

2 kommentarer:

Elin sa...

Found your blog! Handkontrollen blev ju tokawesome! Känns väldigt du ^^

Åsa sa...

Eller hur? :) Tack för igår!