tisdag 16 november 2010

Nya tapeter!

Äntligen har vi kommit ett steg närmare att tapetsera om vår lilla mathörna. Jag gillar verkligen inte tapeterna som är där nu, särskilt inte den obefintliga mönsterpassningen i hörnet.
Idag var vi till Lulebo för att titta igenom deras tapetkataloger och bestämma oss. Vi hittade en väldigt fin som kommer göra vår hörna mycket ljusare än den är nu.

Jag hittade bara en lite bild, men den här är det:

Hoppas det blir bra. Vi får se om vi lyckas fixa allt inför helgen. I så fall ska vi höra med David om han känner sig haj på det där med tapetsering. Annars får vi ta det en annan helg då svärföräldrarna kan komma upp och hjälpa oss. Varken jag eller Johan har tapetserat förut, så det känns som att vi skulle behöva lite hjälp. Särskilt med förarbetet.

Nu ska jag sätta mig med uppsatsen en stund, sen kanske gå ner och pimpa min cykel lite till. Den bör vara klar snart och då får ni se det fin fina resultatet.

//Off the wall

Inga kommentarer: