onsdag 10 november 2010

Hål!

Jag har varit hos tandläkaren idag och jag fick veta att jag har ett hål i en av mina visdomständer. "Vi får se om vi lagar den eller om vi måste dra ut den" sa Herr Tandläkare. Dra ut!? Näddu, jag har dragit tillräckligt med tänder ut min mun. Jag vill ha kvar de tänder jag har, så vi hoppas att det blir lagning. Men hädanefter ska jag rengöra min mun grundligt varje kväll. Jag ska vara mycket noga.

Det snöar horisontellt idag. Det kändes som jag skulle blåsa bort. Men det är inte långt till tandläkaren. Jag gick till gymnasiet efteråt för att hämta mina enkäter hos min handledare. Men gymnasiet ligger ju inte heller så långt bort, så jag överlevde i min varma nya kappa.


Visst tar Roxy helt okej bilder?


//Let it snow!

3 kommentarer:

syster fia sa...

På vår tomt finns både snögubbe och snölykta....

Åsa sa...

Hmm, vi har lite ont om plats till det här på vår "tomt"...

jlindbergh sa...

Snögubbe å snölyktor på innergården! :)