torsdag 18 november 2010

Seg i starten

Det tar lååång tid innan jag kommer igång med det jag ska göra när jag vet att jag har hela dagen på mig. Jag hitta på en massa annat att göra och tiden bara rinner iväg. Men det gör inte så mycket för att jag vet att jag kommer få en hel del gjort idag.
Planen är att få klart bakgrunden på uppsatsen och alla diagram till resultatet. Diagrammen var lite för roliga att göra (när man väl har friskat upp minnet kring hur man jobbar med excel går det ju ganska smidigt) så jag får se till att faktiskt skriva på bakgrunden också. Om jag lyckas med det målet är jag klar med allt som måste göras innan nästa fredag. Den du! Vore otroligt om jag lyckades. Om inte får jag försöka göra lite imorgon också. Vore skönt med en hel helg ledig (jag ska inte jobba i helgen) och jag vill verkligen inte behöva plugga när jag är hemma hos familjen. Bara 5 dagar kvar!

Så, nu ska jag sätta igång.

//Let's get this party started

Inga kommentarer: