onsdag 16 juni 2010

Smooth

Nu har jag mixat mig en frukost-smoothie. Den blev riktigt bra idag. Bara blåbär, hallon och björnbär. Mums!
Igår var jag som sagt på jobbfest. Jag blev avtackad eftersom det inte är säkert att jag kan fortsätta nästa termin. Jag vill ju, men tjänsten är ju bara på 20% och det är inget man kan leva på. Så lyckas jag pussla in det i nån annan tjänst så fortsätter jag. Jag fick en fin hängmatta som present. Eftersom vi inte har någon trädgård och inte heller en balkong (jag har sett folk som har haft hängmattan på balkongen) så funderar jag på att ta med den till Ön.



I övrigt har jag jobbpanik. Det verkar som att det jobb jag verkligen vill ha kan vara utom räckhåll, dock beror det inte på mig utan på andra saker. Politikerna verkar inte vilja att skolan ska öppna. Men vad gör jag då? Det finns inga jobb! Jag letar efter jobb inom många områden, men det är torrt på arbetsfronten nu. Och jag kan lugnt säga att jag inte inte inte inte inte vill plugga mer.

Om ett par timmar så kommer min Lania. Då blir det en liten tripp på stan. Hon ville unna sig något sa hon...

//For this one night

Inga kommentarer: