måndag 14 juni 2010

Baka en kaka kanske?

Har spelat tv-spel alldeles för länge idag, men så finns det inte så mycket annat att gör ajust för tillfället heller. Tro inte att jag inte gillar att ha sommarlov. Det är toppen. Men sådana dagar som idag, då vädret inte är på topp. Alla andra jobbar och jag är ledig, då kan det bli lite långtråkigt.
Därför ska jag nu ta och baka lite. Det är ju alltid gott och bakar man mer än vad jag och Johan äter kan han ju alltid ta med det som blir över till jobbet.

Men dagens skratt stod syster för, eller egentligen lillprinsen, läste detta i hennes blogg:

Nilas: "Mamma, flyger humlorna in i öronen?"
Syster: "Eh, nej. Varför tror du det?"
Nilas: "Jamen det är ju där de låter..."

Han är ju för underbar... Snart får jag träffa honom igen!
Innan bakningen ska jag nog ta och göra en mamma...

//Try not to get worried

Inga kommentarer: