tisdag 1 juni 2010

Balkongmys

Jag vet inte riktigt om jag for till pipsvängen eller inte. Det var en otroligt svår tenta och jag kunde inte svara på allt, hittade på en del och var ganska säker på resten. Med lite kärlek så gick det vägen. Resultatet får vi se om några veckor. Vore väldans skönt att klara den.
Efter tentan firade vi med cider/öl på Brodies. Skönt att hänga med den första klass jag haft på fem år. Synd att jag förhoppningsvis inte ska fortsätta plugga med dem... Ni förstår vad jag menar.

På kvällssidan ville jag och sambon mysa på en balkong och eftersom vi inte har någon egen tog vi oss till David och hängde där med honom och Daniel.




Har även pratat lite med Joel idag. Jag fick en sak sagt som jag längtat efter att få säga. Det kändes bra.
Nu ska jag kolla hur det gått med mina skriftliga uppgifter. Håll tummarna för att jag inte fått några kompletteringar.

//I'm in an orbit

Inga kommentarer: