fredag 4 juni 2010

Skitsnack

Jag är ingen ängel. Jag är inte perfekt.
Jag har gjort många fel i mina dagar och jag har sagt mycket tokigt.
Men jag tycker inte om när folk snackar skit om mig till mina bästa vänner.
Jag har hört så mycket sägas om mig den senaste veckan att det är tur att jag känner mig någorlunda stark i mig själv. För det är banne mig inte roligt.
Känner du dig illa behandlad av mig? Tycker du att jag är en hemsk människa? Känner du att du behöver lufta dina åsikter? Prata med någon annan än mina bästa vänner är du snäll. Det finns andra som du kan prata med. Det är inte så värst snällt mot mina vänner om du pratar skit om mig till dem. Sen ser jag ju helst att alla tycker att jag är en okej människa, men i vissa fall förstår jag att den bilden inte riktigt finns.

Sen att jag ändrat min åsikt i vissa frågor och har ändrat mitt beteende spelar tydligen ingen roll. Men kan jag inte göra så mycket mer...

//

Inga kommentarer: