fredag 25 juni 2010

Järnspikar och värre saker

Ibland är det tur att man är ensam hemma. Då kan man skrika och gorma hur man vill. Fast å andra sidan hade då någon annan svarat på Fias samtal imorse vilket hade betytt att jag kunnat ligga kvar i sängen längre.
Men tyvärr hade dåligheterna nått mig ändå. Fia ville vara snäll och berätta för mig att alla affärer har stängt idag, så jag inte blåste in till stan och fick upptäcka det själv. Men gaaaaah! Förbannad blev jag ändå. Mina planer för förmiddagen raserades totalt.
Dessutom upptäckte jag att telefonen som legat på laddning hela natten inte är laddad alls. Härligt, laddaren min är trasig. Bara att kasta bort. Nu ligger telefonen och laddas med min fars laddare. Får väl ta mig råd och köpa en ny laddare när affär-helvetena behagar ha öppet igen.
Jag är förbannad på det mesta och inser att jag kunde fått en bättre start på dagen.

Försökte ladda upp dop-filmer nu också, men det går såklart inte alls. Just my luck.

//Heaven's on fire

Inga kommentarer: