torsdag 3 juni 2010

Insats

Nu har jag gjort en punktinsats på jobbet. Sjöng med barnen i ca 25 minuter och sen var det bara att vända hemåt igen. Jag hade gärna stannat och kikat på vad de gör (de har teknikvecka) men dagens schema tillåter inga sådana utsvävningar. Det går i ett.
Men att få höra av andra lärare vilken bra låt man skrivit och vad roligt det är med en lärare som väljer den typen var låtar som jag har gjort gör ju att man går runt med ett leende på läpparna.

Nästa att bocka av på schemat är att packa om det jag packade igår. Jag ska ta en större väska för att ta med lite mer av det jag vill ha under sommaren. Den här trippen hem kommer ju bara vara i en vecka, sen ska jag upp hit igen för skolavslutning med eleverna. Men helgen efter det är det dop och då tänkte jag stanna hemma några veckor. Tänkte vara lite smart och ta så mycket som möjligt nu så jag slipper släpa så mycket sen.

Sen blir det en tripp till Pite för att säga hejdå till alla, tillbaka till Lule för grillning med klassen och sen stup i säng för att vara pigg till arbetsintervjun imorgon.

//Den går hit, den går dit

1 kommentar:

Paulina sa...

Lycka till på intervjun! Och trevlig resan "hem" :) Vi ses på lördag!!