torsdag 10 juni 2010

En massa mil senare

Hemma igen!
Så skönt att vara hemma med min Johan igen.
Det var en lång bilresa idag. Jag har nog sovit för lite för jag var tvungen att stanna några gånger för att piggna till. Det brukar inte behövas.
Hade turen att få fika med Jonas i Umeå. Dum dag att åka in i Umeå i och för sig eftersom det var studentfirande där. Hela stan var full av studenter, vanligt folk och bilar. Tur att jag inte behövde köra så himla mycket inne i stan.
I Ladrike (ni vet; Jesus är Herre) där var det väldigt förvirrande hastighetsbegränsningar. På ena sidan vägen stod det 90, på den andra 70... Undrar om polisen kan ta en för fortkörning om man kör 90 då om det är 70 som gäller?

Nu ska jag kramas lite med sambon innan han far ut och cyklar. Jag har spelat lite piano, men den ena låten var så lätt och den andra hade jag fått fel ackord på, så jag får hoppas att jag kan sätta dem imorgon i alla fall. Hoppas att det är riktigt fint väder imorgon. Mina söta elever förtjänar det och jag hade tänkt ha klänning...

//Vilket vackert väder

Inga kommentarer: