lördag 5 juni 2010

Å andra sidan

Är hemma hos familjen nu. Igår fick jag gosa med bebis på Ikea och nu sitter jag och väntar på att storebror ska komma till kyrkbyn. Den lilla familjen (som inte är så värst liten längre) och mor ska ut på ön idag. Är ganska så avundsjuk på dem, men jag ska egentligen inte klaga. Vid elva ska jag plocka upp tjejerna för en fika på stan och ikväll är det återträff som gäller. Inte så dumt alls.
Jag ska få åka ut på ön imorgon. Sen tänkte jag spendera större delen av veckan där ute.

Saknar min Lania...

Häromdagen fick jag en present från min bästa Jonas. En underbar spellista i Spotify. Han är då för go... Ni får inte länken för listan är bara Jonas och min, men här är ett smakprov:
Lars Winnerbäck – Kom ihåg mig
Om jag hade varit lika gråtmild som Lania hade jag gråtit...

//När vinterisen ligger klar

1 kommentar:

Lania sa...

Och jag saknar min Åsa...