tisdag 29 juni 2010

Lek

Idag har Ängeln, mor och jag på Grönalund. Mycket roligt trots den nätta bilresan fram och tillbaka. Precis som när vi var på Liseberg så fastnade vi till slut för några få karuseller som vi åkte flera flera gånger. Varför köa för sånt som man vet inte var lika kul som en annan karusell? Jetline och Bläckfisken var favoriterna för dagen. Jag vågade aldrig åka Insane den här gången. Förra årets skräckfärd har satt sina spår. Kanske borde ha bitit i skägget och testat ett åk, man dör ju antagligen inte, men nu blev det inte så. Får väl hoppas att jag får fler chanser snart. Fick skäll från den ena och den andra över att jag inte hört av mig, så nu har jag superdåligt samvete och skulle vilja åka ner så fort som möjligt igen.

Nu ska jag försöka packa ner det jag ska ha med mig imorgon. Vad jag längtar! Jag älskar att åka färja och det var alldeles för länge sen sist. Men imorgon!


//Tap on your window too

1 kommentar:

eddy sa...

whoop, whoop! vad kul att du prövade min chutney.
den är galet god!!! klarar inte en grillkväll utan den=)

krameli