onsdag 9 juni 2010

Sista dagen för den här gången

Imorgon far jag norrut igen. Denna gången stannar jag bara uppe ungefär en vecka. Nästa helg är det ju Joars dop. Men jag måste upp eftersom mina kära elever har avslutning på fredag.
Idag har jag varit barnvakt åt Joar när syster har bakat och donat på hemma hos sig. Ingen händelserik dag, men en skön sådan.
Här kommer lite bilder från när vi var ute på Ön i helgen.


Jag och Joar tog en mysig tupplur.

Och vi pratade om livet och annat viktigt.

Nilas och jag pysslade och målade fint.


Imorgon ska jag köra gratisbil upp till Lule. Om någon känner för att träffas för lunch längs vägen kan ni väl höra av er. Det är tråkigt att äta själv.

//Let the best man win

2 kommentarer:

Lania sa...

Piteå ligger på vägen upp ;)

Åsa sa...

Haha, jo men en lunch där känns lite sent. Vi får se vad klockan är när jag passerar. Har jag inte alltför bråttom kanske jag stannar en sväng.