fredag 11 juni 2010

Så fint!

Så var min första skolavslutning som lärare avklarad. Det var så fint. Alla var så fina och de var så duktiga. Jag är nöjd. Efteråt rullade jag kablar. Sånt kan ju jag.
Igår krånglade jag mig in till centrala Umeå för en fika mitt under studentfirandet, vilket kanske inte var smart och välplanerat. Idag tänkte jag krånga mig ut till centrala Luleå mitt under studentfirandet för att shoppa. Jag kanske borde spara pengarna istället, men jag känner för att unna mig en examenspresent. Jag har trots allt blivit klar med fem års studier.

Jag fick fina blommor från jobbet för att jag ställt upp och hjälp till med avslutningen.

//Vi vill ha lov, lov, lov, lov

3 kommentarer:

Maja sa...

Vad kul att det gick bra! :D

Jonas sa...

Tycker du inte det var smart att fika med mig eller?! vA?! :D

Åsa sa...

Jo, men kanske inte att detta skedde mitt i studentfirandet. Men trevligt var det.