fredag 16 oktober 2009

Varde ljus

Har idag haft telefonmöte med min c-arbetshandledare. Hon gav mig några tips på litteratur att läsa vilket kändes bra. Det är ju typ det man behöver för att skriva skiten...
Har även snurrat runt i stan och letat efter peruker och annat till Kiss-gigget. När vi var nöjda och belåtna (pojkar är fina i tights..hehe) åkte vi hem för en liten lunch och sen upp till kåren. Jag är Jonas ljusassistent idag. Vi satte upp några lampor och kopplade några sladdar.
Nu har jag tagit det riktigt lugnt, ätit tacos i min ensamhet och gjort mig fin till kvällens aktiviteter. Är lite nervös inför kvällen. Jag känner mig inte redo att blinka ljus. Vill mest stå brevid och titta på hur Jonas gör. Hela spektaklet kommer ju filmas också...ajaj.
Har precis blandat en fin fruktdrink och när den är uppdrucken ska jag pallra mig över till Jonas för förfest. Får väl se om jag överlever ljusassisterandet.

//Come on baby light my fire

6 kommentarer:

mamma sa...

snygg bild kan mamma få den? hoppas att allt gick bra i kväll, vi hörs. / kram

Åsa sa...

Har mailat den till din jobbmail nu.

Pudie sa...

Snygg-Åsa

Åsa sa...

Du är så snäll så :)

jlindbergh sa...

Oooh! Snygg tjej, kan jag få den? :D

Åsa sa...

självklart min kära.