tisdag 20 oktober 2009

K# maj Ab

Ikväll var det Kiss-fotografering på schemat. Det kommer bli hrymma affischer!
Vi var alla sjukt snygga i våra outfits och smink.
Efter fotograferingen satt jag och Nils hemma hos honom och pratade, drack saft/te och åt chips. Skön, lugn trevlig avslutning på dagen.
Eftersom jag inte har några av bilderna, plus att jag inte vill förstöra överraskningen när affischerna väl kommer upp så kan jag inte visa några bilder från kvällens fotografering, ni får hålla till godo med några bilder från gårdagens perukklippning:


//När jag somnar står en ängel vid min dörr precis som förr

4 kommentarer:

Lania sa...

Jag kunde inte hålla mig... Har lagt upp ett litet smakprov på Facebook och i bloggen. Vi får se det som PR!

Åsa sa...

Det är ju dina bilder, så det känns mer rätt att du lägger upp dom :)

MrGul sa...

Hej! Jag snubblade in på den här bloggen när jag googlade efter en bild på "K# maj Ab" och blev lite fundersam när jag såg snubben i peruken, för han är extremt likt en vän till mig – Nils Carlsson (som numera bor i Malmö). Skulle det möjligtvis kunna vara han?

Mvh Linus A.

Åsa sa...

Haha, jorå det är Nils Carlsson, numera boende i Malmö.