onsdag 21 oktober 2009

Sånger

Den första text jag någonsin skrivit helt själv har nu fått musik till sig. Musiken kan jag inte ta åt mig äran för, det är Nils verk, men texten är all mine.
Nu ska jag öva in melodin så vi kan spela in sången nån dag. Spännande!
Annars har vi spenderat kvällen med att finslipa melodin till vårt Smaskbidrag.
Det börjar arta sig. Inspelning sker på måndag, sen är det bara inlämning och spänd väntan :)

Imorgon är sista praktikdagen. Jag har lovat mig själv att om jag skriver klart praktikrapporten den här veckan får jag ta ledigt hela nästa vecka. Lov!
Livan kommer ju på lördag och stannar några dagar, så det ska bli skönt att kunna ta det lugnt på riktigt då. Förutom inspelningen på måndag då såklart.

Denna influensa alltså. Den ställer till med vad jag intalar mig är hypokondri.
Läste de vanligaste symptomen idag, sedan dess har jag hostat...

//Feels like I'm in a box

1 kommentar:

Mamma sa...

Spännande. Längtar till att få höra hur den egna kompositionen låter. Kram