lördag 10 oktober 2009

En mindre bra dag

Förstörda planer för dagen.
Mindre lyckad middag.
Ingen cider på kåren.
Allmän känsla av utanförskap.
Ledsamma besked.

Det enda jag lyckades bra med idag var att få hem Joel helskinnad. Tur är väl det.

Ja, jag vet att jag är bitter.
Ja, jag vet att jag hatar när andra är bittra bland folk.
Jag lovar bättring inför imorgon.
Min bitterhet får stanna...nånstans.

Ibland har Murphy så rätt. Inte bokstavligt, utan bara...
För tillfället känns det så.

Beauty is only skin deep
Ugly goes to the bone

Ja ja, jag ska gå och lägga mig.

//Aaaaa

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är inte lätt att va annat än bitter när det är så tråkigt på kåren!!!

Liv sa...

But girly.. Kram till dig!

Paulina sa...

Du kan skicka över bitterheten till mej om du vill, jag är så bitter på det mesta just nu så jag kan ta över din med utan att det kommer märkas... Kram!