torsdag 15 oktober 2009

MD

Musikalisk Dag.
Jag har spelat bas (måste ju ha koll på vad jag ska lära ut) och jag har spelat mer piano än jag gjort på länge. Pianospelandet kändes till och med riktigt bra. Borde bara göra det oftare.
Dett finns viss tillfredställelse i att höra en kör sjunga vackra stämmor man själv lärt ut. Kör är ett ämne jag nog gärna vill undervisa i.
Har även haft balancepass och nu avslutningsvis produktionsmöte för Kiss by S.M.G.T.G.E. Det kommer bli grymt! Längtar redan till att få komma upp på scenen och prova lite moves. Kommer ju inte vara lika koreograferat som Britney, men jag vill nog ändå ha lite bestämda saker att göra. Visst jag gillar att vara fri och ledig på scen, men lite koreografi har aldrig skadat.
Den lediga dag jag har imorgon är fullspäckad med saker att göra. I like.


//Here we are, we are one

Inga kommentarer: