lördag 3 oktober 2009

Meningen med livet

Djupt va?
Är inte så djupt egentligen.

Har tillbringat en kväll med dom underbaraste vännerna man kan ha.
Hängde här innan vi vandrade iväg till kåren.
Kåren var inte så välfylld som man skulle kunna önska och musiken allt annat än svängig nog att locka mig till dans. Men allt det smälter bort när man får en kram av bästaste Filip. En varm och innerlig kram som känns i hjärtat trots alkoholen han må ha inmundigat.
Då smälter allt det där andra bort och man tittar på de som befinner sig runt om. Bästa vännerna.
På vägen hem minns jag och Pär. Vi minns bästa grannen.

Så det måste ju vara meningen med livet. Att man ska uppleva saker tillsammans med människor man tycker om.

//What we do tonight

4 kommentarer:

Tuss sa...

Nämen nu börjar jag ju gråta, jag vill ju också vara med mina fina vänner!

Åsa sa...

Snart underbara Tuss, snart...

Lania sa...

Puss!

Tuss sa...

Puss på er, snart kommer jag och då lämnar jag er aldrig igen!