lördag 17 oktober 2009

Och det blev ljus

Så skulle det säkert ha kunnat sett ut om man hade haft större scen, fler lampor, bättre lampor, bättre ljusbord och bättre ljustekniker (tveksamt om det sista behövs...) men nog såg det inte helt dumt ut. Kanske blev lite väl där på slutet, men jag och Jonas blev lite uttråkade av alla ballader som spelades, så vi tyckte det var roligt att blinka så mycket vi kunde när det väl var någorlunda röjjiga låtar.
Nu ska jag göra mig en macka, sitta och titta på alla kvalitetstvprogram som visas vid den här tiden och sen ska jag nanna.

//Jag är en vampyr

1 kommentar:

Sofia Löfgren sa...

Hejsan!

Jag hittade din blogg när jag googlade på "Paljettyg Piteå" och läste att du köpt paljettyg (detta var typ 2008). Håller mina tummar för att du köpt det i Piteå och undrar i såfall var du köpt det?
Helst i silvervitt.

Svara gärna på min blogg eller mail:
sofialofgren@hotmail.com