fredag 30 oktober 2009

Trumvirvel tack!

Jag vet att ni alla suttit som på nålar.
Vad ska hon klä ut sig till på Halloween?
Jo, jag hade ju en tanke om en skrämmande figur, men så blev jag inbjuden till att medverka i en gängutklädning och jag vill ju för allt i världen inte vara utanför, så jag hängde på. Det är inte så skrämmande direkt, men Joel finns med oss, så jag är nöjd :)
Det är ju även ganska internt, men vem säger att man inte får vara det?
Till och med min penna är rosa! Gulle dig Joel.
Så: Vi kommer som ett gäng mycket snygga ljudtekniker :)


//I wanna hear it loud

2 kommentarer:

Mamma Fia sa...

Här satsar vi på omvänd trick or treat - knackar ungarna på blir de smittade av svininfluensa!! Låter de bli lever vi alla lyckliga i alla våra dagar...

Åsa sa...

Hehe, det ultimata skräckhuset :)