torsdag 29 oktober 2009

Jag försöker

På riktigt faktiskt. Men det gåååår inte att plugga. Sitter och läser och läser, men hittar inget som går att använda och vad hade jag kunnat göra bättre i min praktikuppgift? Inget! Jag är ju den perfekta läraren så det jag gör går inte att förbättra. Tror ni jag kan skriva det?

Igår var vi på konsert. Rockettorna spelade Michael Jackson. För mig var det en av de bästa spelningarna jag har varit på på ett tag. Jag är glad att jag fokuserade mer på musiken än ljudet (mina små ljudgossar tyckte att det var fruktansvärt ljud) och att jag till och med kunde bortse från det faktum att dom inte var så himla roliga att titta på (det brukar vara det jag tänker mest på). Jag gillade det dom gjort med låtarna och jag gillade tanken med att alla står i en halvcirkel istället för att nån står framför nån annan. Så jag är nöjd. Och som sagt glad över att jag för en gång skull inte störa mig på allt det där andra så pass mycket att det förstör musiken också, för spela kan dom. Men bestämmer man att man inte vill ha nån frontfigur så måste man tänka på att alla blir frontfigurer...


//They don't really care about us

Inga kommentarer: