lördag 31 oktober 2009

Monique

Gårdagskvällen var trevlig. Jag hade ganska kul på kåren, fast det var lite väl trångt och rökigt (rökmaskinen gick på max hela kvällen tror jag). Denna dag har varit lugn. Precis som en lördag ska vara.
Vi har varit på Älgest och jag har legat i soffan och slöat. Nu ikväll var vi på Monique - the rock musical. Den var väl sådär. Tempot i den första akten kunde varit högre, musiken var väl inte alltid den bästa och storyn var inte jättebra. Men den hade sina stunder.
Det här är ju verkligen inte en bra bild, men jag glömde kameran hemma, så det fick bli en mobilbild.

Något mycket konstigt låter utanför mitt hus. Måste vara ett UFO eller nåt i den stilen...

//I wanna rock and roll all night

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ooh my god! Är du knäpp?! Musiken är ju toppen , storyn är sjukt gripande och allt är jätte bra i musikalen! Man sitter ju och stor bölar i publiken under nästan hela akt2! Och akt ett är med ryckande som fan man vill ju bara springa upp på scen och dansa med!

Åsa sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.