torsdag 8 oktober 2009

Motstånd

Har precis avslutat en filmkväll hos Jonas. Vi ser så bra filmer numera. Idag stod Snakes on a plane på schemat. Mycket underhållande må jag säga.
Har även haft pass idag. Får alltid lika dåligt samvete för att jag inte har tränat nåt sen jag hade pass sist.

Mitt hem är inte vackert för tillfället. Ser ut som en tromb åkt igenom och vidrört allt här inne. Men i morgon är en annan dag. Då ska jag jobba på att bli en bättre människa. Träna tills benen viker sig och i andningspauserna ska jag städa. Jag känner för att plåga mig själv ordentligt med träningen imorgon... Kanske för att humöret inte är på topp.

I'll wrap it in metal and brace myself
Nothing's going to come through this shield

Imorgon ska jag även jobba som Nils assistent. Giget är inte förrän på lördag, men lite pyssel ska vi göra imorgon.

Varför?

//Vem vet, inte du

Inga kommentarer: