fredag 30 oktober 2009

Trötta fötter

Nu har jag varit i Sikfors på dans. Mycket nöje! Blender spelade och Robin ringde mig igår och övertalade mig (var inte så svårt) att hänga med. Han lovade så snällt att anmäla mig, hämta, lämna och stoppa om mig. Han höll alla sina löften förutom omstoppandet och det är väl ingen katastrof att det uteblev. Med honom och Stralla i hemmet vem vet vad som skulle kunna hända?
Så nu är man svettig och dan, men nöjd. Jag hade kul. Det är alltid en liten chansning det där med att fara på dans eftersom jag är en aning blyg när det gäller att bjuda upp. Men idag funkade det bra. Jag blev uppbjuden ganska många gånger och annars fanns Robin eller Stralla till hands om jag ville dansa. Fick sitta lagom många danser.

Titta...mina stackars dansskor ser också trötta ut...


Jag vann i lotteriet! Finfin vinst eller hur?

//Kicking and screaming

Inga kommentarer: