onsdag 14 oktober 2009

Balancerad förmiddag

Började dagen med att träna balance en timme. Kan nästan två låtar, sju kvar...
Imorgon har jag ju mitt pass, så jag hinner nog inte öva på det nya då. Får ta nya tag på fredag igen.
Har även övat på vår Smasklåt. Gick inte lika bra. Ska höra med Nils om man inte skulle kunna sänka den lite till. Vill verkligen inte behöva pressa så totalt som jag gör nu.
Hade akut-ont-i-huvudet alldeles innan jag skulle till praktiken. Inte kul alls. Lyckades mota bort den med lite vila, men huvudet har varit tungt resten av dagen. Hoppas och tror att middagen ska hjälpa till.
Har varit och handlat ganska mycket idag. Behövde fylla på i köket. Just nu står dock alla inköp i bilen som pojkarna (och Lania) har. Dom ska köra hem maten eftersom jag hade cykel.
Har även hunnit träffa Fina Stina idag. Vi satt på Nodo och pratade bort en timme. Skönt att få en uppdatering även om den var kort.
Ikväll är det Sirqus Alfon i Christinasalen. Ska bli spännande att se. Hela gänget ska med (utom Stina) och även min finaste kommer söderut för att följa med.



//Words come easily

3 kommentarer:

Joel sa...

Jag och Tove ska inte heller med ikväll... Men hoppas det blir roligt ändå!!

Åsa sa...

Nej, du och Tove vill aldrig följa med... Tråkmånsar ;)

Lania sa...

Var jag i en bil i eftermiddags? Nää...