tisdag 27 oktober 2009

Bärbart

Aningen bättre idag. Tyvärr har dock Liv åkt, så det är ju lite sämre.
Det var underbart att ha henne här. Blev mycket pratande om gamla minnen och om utbildningen och läraryrket (känns det igen Lina?).
Men nu är det dags att återvända till verkligheten.
Idag ska det tvättas och handlas. Har varit på skolan och skrivit ut betyg och intyg på att jag går på skolan, så nu ska stipendieansökan skickas iväg.
Efter jag bloggat klart ska jag ringa Pitebo och säga upp lägenheten. Tror att man måste ner och skriva på ett papper också, så planen är att göra det när vi far ner och handlar.
Imorgon sätter jag igång med pluggandet.

Johan har hittat en dator jag vill ha. Ska finurla lite på det ekonomiska.
Vore underbart att ha en bärbar dator att skriva c-arbetet på. Då slipper man vara hänvisad till hemmet när man ska skriva. Då kan man sitta på bibliotek eller café och på så sätt få lite miljöombyte. Och förhoppningsvis inte lockas till att bli kung på Rockband/Guitarhero istället för att skriva.
Änt hon fin?



//Pink it's not even a question

3 kommentarer:

jlindbergh sa...

Nu kommer jag och är petig här, men det är ju faktiskt jag som hittat en dator som du vill ha..
...å är det inte en "hon" ;)

Åsa sa...

Okejdå. Du har rätt. DU och HON, ska ändra...

Lania sa...

Den var fin! Om man ändå inte hade så djävulskt mycket planerat framöver... Då hade jag också köpt mig en ny dumburk.