fredag 27 mars 2009

24/7

Det är kul, stressigt, jobbigt, lärorikt, utmattande och underbart.
En produktionsvecka med Smask.
Inne på sticket nu, imorgon är det höjningen och på söndag outrot.
Det har varit rejäla ups-and-downs i veckan, men trots allt har det flutit på rätt bra. Köp biljetter för bövelen! Det är ju det bästa som händer i Pite på hela året, går ju inte att missa.

Har blivit två nätters sömn där nere. Jag har sovit rätt bra, men mina kära vänner som sovit där med mig har inte sovit riktigt lika bra.
Jag har kommit på lösningen på det sömnproblem jag har haft i ungefär en månads tid: Jobba häcken av dig i en vecka, då sover du gott på nätterna.

Jag önskar att Helena och Patrik kunde komma imorgon. Saknar dom och deras kunskap och lugn. Men mina underbara vänner här gör sitt bästa för att fylla tomrummet.

Nu måste jag packa min lilla väska och fara ner och börja jobba igen. Ingen rast, ingen ro.

//Är Smask, Är Smask

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du är ju världens bästa Åsa! Det kommer gå helt fantastiskt bra imorgon!!
Lycka till!
/Den forne Generalen

mamma sa...

28 mars VAD ÄR DET FÖR DAG I DAG ÄR DE EN VANLIG DAG. NEJ DE ÄR INGEN VANLIG DAG FÖR DET ÄR ÅSAS 25 ÅRSDAG HURRA HURRA HURRa.
Många stora kramar och jag önskar jag vore på plats.

mamma sa...

gå in på www.litengunnarolle.blogspot.com så får du se vem som dyker upp där