onsdag 1 april 2009

Komma ikapp

Smask gick bra. Ett och annat missöde, men allt som allt är jag grymt nöjd över att ha rott hela projektet i hamn. Ni som inte var där missade något...
Vinnare blev Vi ska bilda pojkband och Våra rynkor ska alltid matcha varann. Vi kommer blåsa bort allt motstånd i Malmö.
Min födelsedag kom och gick. Fick några presenter på posten av Liv och systers familj. Tackar så hemskt mycket för dom. Har redan varit och surfat och kollat vad jag ska köpa för presentkortet jag fick av Liv, finns ju så många böcker jag vill ha!
Fikade och åt på stan eftersom vi för en gång skull hade en hel förmiddag att ta det lugnt på. Det var en skön födelsedag.
Söndagen bestod av nerrigg och kvällen tillbringades i soffan tillsammans med en lite försummad fästman.
På måndagen väcktes jag av sex skönsjungande pojkar i trapphuset. Mina favoritgossar kom och firade mig med mackor, mjölk och tårta. Underbara pojkar!
Annars har det varit massa praktik den här veckan. Är i en fyr-femma. Det är väldigt roligt och lärorikt. Liggande stolen??
Här hemma försöker jag hinna ikapp med allt som har fått ligga vilande under Smask. Borde definitivt dammsuga. Det blir ju så grusigt vid den här tidpunkten på året.

//Read my

1 kommentar:

syster fia sa...

Grusigt? Hos bara en? Prova hemma hos TRE (som borde räknas som typ.. fjorton med tanke på gummistövlel- och galonbyx-användarn)!

Kom hem nu.