söndag 26 april 2009

Njuter

Grillade i Botaniska trädgården igår. Första gången där i år. Det var skönt, varmt, och fruktansvärt blött. Fick gå hem och hämta gummistövlar. Gräsmattan orkar inte riktigt ta hand om all smält snö så den ligger kvar på ytan i störa vattenpölar. Men vinden blåste i rätt riktning heeela kvällen, så vi fick ingen rök på oss alls. Perfekt. Och när solen gömde sig bakom 89:an gick vi in till Tove istället innan vi fortsatte ner till stan och Rock n' Roll. Jag och Tove myste hela kvällen och störde Lania lagom mycket när hon försökte fota :)

Idag njuter jag av att vara ledig. Jag har nästan avklarat allt på min att-göra-lista, och planen är att bocka av de resterande fyra punkterna imorgon. En kan jag nog bocka av redan idag.
Ska även permanenta Toves hår. Lite skrämmande, har aldrig försökt mig på ens mågot som liknar det, men det ska nog inte bli alltför katastrofalt hoppas jag...
Ikväll/eftermiddag ska vi gratulera Elin på hennes födelsedag. Grattis grattis!

//Cause we belong together now

1 kommentar: