onsdag 29 april 2009

Ingen panik

Det löste sig till slut. Ganska bra. Alla har boende i Malmö, och det är ju bra...
Har varit och lyssnat på mina Strömbackaelever ikväll. Dom är så duktiga att dom fick Tove att gråta två gånger :)

Sen har jag även sytt en kjol. Blev avbruten av lite ditten och datten, så därav den sena timmen. Men nu är en kjol klar, och jag kommer nog tyvärr inte hinna sy den andra innan jag far... Jag som ville ha med båda till sommarstaden Malmö. 14 grader klockan 22.00. Ojoj, vi som hade 3,6...
Nej, imorgon måste jag fokusera på att packa... Plus att jag ska spendera större delen av dagen på Strömbacka och ha pass på skolan. Fullspäckat schema ännu en gång, men det är så jag vill ha det...ibland...

//Goodnight sweetheart

1 kommentar:

syster fia sa...

Hoppas bilresan hem gick bra? Ni hade kunnat få fika hos oss, men jag antog att ni redan var lite stressade efter både matstopp i Gävle och tavelstopp i Njutånger. Du hade ändå inte fått träffa skrutten, han sov... ;-)