måndag 4 maj 2009

Favoriter

Jag har nog världens bästa pojkar i mitt liv...
Fästmannen...mmm...
Systersonen, så go och underbar.
Ljudarna, ja vad ska man säga, dom bästa ljudarna i världen.
Träffade precis Nils utanför dörren. Han hade bråttom, men jag hann få en kram iaf, innan han for tillbaka till Ume. Yey!
Fick ett vykort från Joel idag. Ett tackkort som han skickade till sig själv eftersom jag hämtar hans post. Han är ju så härlig! Hann ju även träffa honom i Jönköping på vägen upp från Malmö. Det var mycket trevligt.

Så nu saknas bara att få träffa de andra gossarna. Åkte ju förbi systersonen, men han sov ju då, så det blev inget stopp vid södra lång. Fästmannen borde man få träffa snart, men jag vet inte riktigt när. De andra gossarna kommer om några veckor.

Och hur är det med tajmingen egentligen? Varför ska INGEN vara i Människobyn när jag äntligen far dit? Och varför ska folk åka till Pite när jag inte är här? Tajming...hmpf...

Uppdatering kring Malmö kommer senare, måste på lektion nu.

//Smile

Inga kommentarer: