lördag 9 maj 2009

Pluggar hon?

Nej. Har svårt att hitta motivationen. Tror att jag ska ta tag i diskussionen till hållbar utveckling iaf. Vore skönt att bli klar med nåt idag.

Har gått en förmiddagspromenad ner till stan med Lania, feijkade på Waynes, lyxade till det med en smoothie till och med. Väl hemma gjorde jag mig en egen smoothie och sydde på min kjol. Jag är tyvärr inte nöjd med den :( Måste kanske vänja mig vid den, eller sprätta och börja om. Inte kul. Den får vila en stund så får vi se.

Jobba på kåren ikväll... Hmm, inte sugen. Men om jag pluggar nu innebär det att jag kan ta med skönlitteratur till Kåren :)

Att kommunen sparar pengar genom att släcka alla gatlycktor känns ju mindre kul. Inte jättesugen på att gå genom mörkret från stan och hem. Skönt att jag har cykel hem inatt. Stackars Lania ska ju gå från stan... Det är ju okej sen är vi har väldigt ljust på nätterna, men där är vi inte riktigt än.

//Take a trip

Inga kommentarer: