lördag 16 maj 2009

Sunny afternoon

Vårsittningen blev lyckad. Satt vid det bästa bordet med dom bästa människorna. Sjöng, skrattade, åt och drack. Mycket lyckad kväll måste jag säga. Eftersom jag är så klok, vis och alltid gör saker på bästa sätt så glömde jag kameran. Därför får ni inte se hur fina vi var. Lania och Stina hade dock med sig sina, så om ni har tur så kommer ni få se nåt iaf. Jag och min karl matchade ju varandra. Plus att vi matchade servetterna och sånghäftet :) Helt genomtänkt.

Idag har vi inte gjort så mycket. Åkt till Lule, fixat och trixat lite på ansiktsboken för att få till eventet 100-årsfest. I sommar blir det kalaskalas med flickorna hemma. Upptäckte i arbetet med detta att jag inte har en enda bild på oss fyra. Måste åtgärdas i sommar. Hoppas några av mina Pitevänner kan komma. Annars kommer jag inte känna många på den där festen. Kanske kan locka med mig några fler hemifrån förresten...

Nu på eftermiddagen har vi fikat med Mogge och Max. Var sjukt länge sen jag träffade dom båda. Max har vuxit sig ganska stor. Max och jag gick på promenad medan Johan och Mogge satt kvar och pratade. Det är ju hur tråkigt som helst att bara sitta stilla...
Snart ska vi dra iväg till Mats för att titta på Eurovision. Spännande. Jag har inte sett nåt alls av bidragen, så jag kommer lyssna med fräscha öron.

//In the summertime

Inga kommentarer: