måndag 11 maj 2009

Flickor

Har varit riktigt duktig idag. Två skoluppgifter har jag klarat av, plus att jag har tvättat. I'm goood :) Det har allt som allt varit en bra dag i Pite. Solen har tittat fram, fast tyvärr så har det blåst också, så det har inte varit jättevarmt. En liten stund hittade jag en plats med sol och lä, men sen har jag varit inne.

Det har luktat herrparfym i min hall idag... Konstigt. Jag har inte haft herrbesök på väldigt länge, så det är ett riktigt mysterium. Ett mysterium somfick mig att längta efter pojkarna ännu mer.

Syster: Har eran båt kommit i vattnet än då? Jag gissade på att det var Flippern som lilleman dundrade iväg med :) Jag gissar även på att Trissen kommer att ligga och vänta på att jag ska komma och göra iordning henne.

Ikväll är det jag och flickorna. Sista veckan utan pojkarna måste ju firas på nåt sätt :)

//Girls just wanna have fun

Inga kommentarer: