torsdag 14 maj 2009

Twilight

Underbar, mysig, romantisk, lite läskig, tragisk, vacker, fin, sorgsen...har jag sagt underbar?
Tove tyckte att den var för hemsk, men för mig och Lania var den helt perfekt. Och det bästa är att i slutet pekar allt på en uppföljare. Yey! Har du inte sett den? Gör det. Jag kan se den med dig.

Kom iväg till gymmet i morse! Weehoo! Sjukt nöjd över träningsvärken som börjar kännas i armarna. Nu jädrar ska det bli träna av.
Njöt i solen på förmiddagen, och njöt i solen på kvällen.
Lania har piffat till min frisyr så jag ser mer okej ut i huvudet till vårsittningen, till pojkarna kommer hem och till nästa helg. Perfekt tajming helt enkelt. Mycket att vara fin för nu.

Här finns bilder från forsränningen.

Dags att sova. Tidigt morgon på Strömbacka imorgon.

//To feel good

2 kommentarer:

Paulina sa...

That´s it, ikväll är det jag som hyr Twilight... har hört för mycket bra om den för att kunna hålla mej längre, måste se! Kram på rä!

syster fia sa...

Åh - "redan"....